Tuesday, November 3, 2009

:: Selongkar Bag ::


Org ini la yg selalu selongkar handbag aku.... yup... inilah org nyer...
Sila jangan tiru aksi ini dirumah...hehehehehe..MyMan nie...mmg perangai dia mcm nie... dia detail sangat kalau buat keje... apa itu... pening siot org mcm nie...
Bukan la tiap22 hari dia selongkar bag aku.. kadang222 je... biasanyer... bill-bill kat rumah aku... dia yg bayar kat pjbt pos... rajin betul dok queque kat pos office (mmg dia nie tk pandai nk gunakan kemudahan internert betul la).... If let say kalau dia busy sgt... dia akan pass kat aku all the bill suruh aku bayar(tak kuasa aku nk pg pjbt pos)... aku normally pakai maybank2u je... senang mudah dan cepat... myMan nie kan ala-ala kampung boys... dia ikut stail mak dia... nak juga bill tu ada print out payment dr pjbt pos.. pastu selalunyer pjbt pos akan koyak bhgn bwh bill... dia nk mcm tu jg...
Kalau aku bayar pakai maybank2u sapa nk koyak... aku la koyak sndr... heheheheh.. than aku print statement pembayaran... klip together222.. so ada bukti dah bayar...Bila aku balik rumah... myMan akan selongkar bag aku... cari blk bill222 tu dan pastikan aku dah bayar... bukti semua kena lengkap ooo... kalau tk dia soal aku mcm polis.. jenuh nk jawab... nie nape tak koyak bhgn bwh.. name bukti dah bayar tk print out pun... ayoyoyooooo..
Pastu dia akan kumpul semua bill klip together than gantung kat dinding... rosak pemandangan indah kat rumah aku...hampeh tul tau dia nie... pastu jangan sapa dok alihkan benda tu... nnt dia bising... geram je aku... kalau aku ubah.. nnt dia gantung blk kat tmpt tu.. dah mcm frame gambar yg penuh ngan bill22 lama...


Siap buat pengiraan lg... betul tak aku bayar balance duit aku ada byk brp?... sabo jelah...

Ok... QC final checking




Habis clean & clear bag aku... skali duit syiling dia kutip masuk tabung.... Bagus betul... ringan sikit bag aku...

No comments:

Post a Comment