Wednesday, September 16, 2009

:: Selamat Hari Raya Aidilfitri ::

Assalamualaikum...

Kepada semua kengkawan... sahabat handai... jiran222.... boss222... pekerja22 semua... aku nk mohon ampun dan maaf sekiranyer... ada silap dan salah.. terkasar bahasa... tersinggung perasaan... tersakit hati... semperna ngan bulan baik nie... harap korang semua maafkan aku yekkk...
Semperna percutian aku yang akan bermula esok... yahooooyahooo... sehingglah... 11 hari.. korang kira lah sndr.. hehehe... aku tk leh nk layan blog kengkawan... shopping online... chating ngan member22... coz tk de ternet... blk kmpng of crse tk de tenet... blk rmh... PC plak ada problem.. smp skrang pun still tk leh connecting... tk de duit nk beli yg br lg... tgg la rezeki lepas ry... rugi je aku byar bill streamyx tu...
Esok... dok rumah mak aku.. sempat la aku kemas apa yg patut... tgg smp husband aku blk keje... lepas buka posa... kami pun bergerak ke kmpng halaman suami ku yg terchenta.. dlm kul 1 @ 2 pagi br smp kot... nk sggh ambil SIL lg kat setiawan... jln raya yg jam ngan lorry222 besorr bagai.... harus lah lepas kul 12 br nk msk kwsn hilir perak nunnnn.... belum smp rmh lagi... lagi skali episod boring dok dlm kereta... tgk hutan.... ngan layan lagu je...
Acara yg paling best mlm nie... ada farewell dinner @ berbuka posa kat Equatorial Hotel... with all compny team... semperna perpisahan seorg staff kat compny aku nie... so... acara wajib bagi aku... boss aku pun dah tau... aku mesti kena bawa husband aku... wlpn acara nie utk kakitangan je... tp mn pun aku pg... husband aku mesti di jemput skali... coz boss aku pun faham situasi aku... sian je nk tggl husband buka posa@ mkn serong kat rmh... so mn pun aku pg kene la heret dia skali... dah mcm staff dah jd nyer... syok la dia... tak sabo nk blk... wajib aku blk kul 4 petang nie... nak siap222 kul 6 br nk bertolak... takut jam kat jambatan p.penang nnt... kang buka posa kat atas kereta je jwb nyer...
Makan kenyang222.. habis mkn aku nak pg shopping terakhir kat queen bay mall... nk beli brg raya utk aku skt... aku pun nk melaram jg ngan kasut br... handbag br.. hehehe... husband aku dah pening... dia kata kasut aku yg satu kotak dlm bonet kereta tu dia nk sedekah je ms kat kmpng nnt... wauaaaa... mn bleh... itu koleksi aku... bukan aku tk mau pakai... tp mcm dah tk best... aku tk kisah pun kalau adik deradit aku nk pinjam tp jgn wat harta dah la...
Ada ke patut.. dia nk sedekah kat org...
Tunggu erk... lepas cuti raya,,,, kita story morry lg... cau cin cau....

No comments:

Post a Comment