Tuesday, August 4, 2009

Tengok Konsert R&R - 01/08/2009


Haaa... ini lah yg org kata kalau dah minat punyer pasal... hujan pun tk pe.. nie la aktiviti aku & my husband mlm mgg lepas... blk dr rmh mak aku... sebelah je ngan tapak konsert nie... km pun apa lg... tgk konsert la... tak kira la hujan pun,, sanggup nie... dgn jemmmm lagi... dengan begitu ramai nyer manusia... and aku pun stand by payung... hujan je buka payung aku yg besar itu.. marah org blakang... tk nmpak show... lantak la... janji tk kena hujan...hehehhe....

Dalam ramai222 org tu... cuba cr mana aku??? hehehe.. teroor la sapa yg bleh nmpk tu... sebenarnyer... tk de pun rupa aku kt situ... malas nak interframe...hehehehe...

Konsert nie mula kul 8.30 smp 12.30... aku yg setia nie... tgg smp last show... yang hampehnyer... aku rs tension bl tgk konsert mcm nie... mcm222 benda happend... budak222 remaja... yg crazy skt or over fanatik nie biasa la... suka buat gimik.. mcm22 la depa nie...

Masa tengah asyik dok tgk show... husband aku rs lain mcm je... than bl tgk keliling br perasan... we just a lovely couple yg duduk dlm segerombolan mat rockers yg dtg dr benua mn ntah... pakaian jgn cerita la... perangai... dah lalok agaknyer... terkinja-kinja... over mcm show depa... padahal artis yg bt show tu biasa je... At the same time... my husband bau air setan yg begitu kuat kat mat rock nie... so we all pun blah dr tempat tu.... utk elak dr yg tak sepatutnyer.. terjadi...

Rs mcm hampeh.. je diaorg nie... bt hilang mood aku nk tgk... tp husband aku still dok layan show222 tu... aku tgk dr jauh je la... free space skt... tk de sesak222 ngan org... jiwa aku nie mmgt minat tgk konsert22 tp tak suka plak tgk konsert yg org terlampau fanatik sgt... bt biasa udah la kalau nk tgk... ni tak over sgt.... mcm tk pernah jumpa artis buat konsert... keluar dr hutan ke diaorg nie,, pelik betul...

At least i fill very safety, bl pg tempat222 mcm ni ngan husband aku... dulu ms zaman muda222 aku(skrang pun tk la tua sgt..hehhe)... tak merasa pun tgk konsert mcm nie... ngan couple or pakwe.. jgn harap la mak aku bg aku pg... kalau pg pun... ngan mak aku skali kena joint together... kalau nk pg ngan pakwe... tak yah nk mimpi... mak aku nie straight orgnyer... Nasihat aku pun... pd anak22 dara tu.. kalau nk pg tgk tu tk salah... tp jg la tingkah laku kita... jgn smpt org tgk kita... org pndg serong... cara dan tingkah laku kita tu mcm dah over sgt... better pg ngan org yg kita rs safety ngan dia... coz dia bleh jg keselamatan kita... nnt asyik dok tgk show... hal lain plak jd...

Sambil kita dok layan show tu... perhatikan org kat sekeliling kita.... ada mata dok asyik pandang.. jeling or try tu attack kita... so jaga diri... hiasi peribadi...wassalam...

No comments:

Post a Comment