Tuesday, December 8, 2009

:: Gadis berkaca Mata ::

Tarasa vouge je pakai sunglass hitam nie....
Tapi aku nie pelik sikit... kalau perempuan pakai sunglass hitam tak pe... tapi aku tak suka lelaki pakai "spec mata hitam"... why????
Aku menyampah... sebab confius bila dia tengok kita... dan kita tak nmpk mata dia.... rs mcm geram je...sebab hati aku suka kata... org nie tengok aku ke?? ke tgk tempat lain...tututttttt...
Sian myMan,,, semenjak kawin ngan aku... aku dah tk benarkan dia pakai "spec hitam"... kejam kan aku... dia pun dah bagi adik dia sunglass hitam yg dia ada dulu... hehehehee puas hati aku...
Tapi semenjak dia duduk Langkawi nie... aku kesian je.. sebab kat sana panas sgt... dan bila petang silau matahari... aku nak belikan dia sunglass yg betul222 ada protection la... utk jaga mata dia... tapi jangan ambil kesempatan plak nak tengok... Minah Saleh Pisang Salai Kat Pantai Cenang tu....Awas kamu ye!!!!!!!!
Note : Aku suka tengok orang kat mata dia... if mata dia cantek makanyer cantik la org tu... dia mata aku... tak kira mata sepek ke.. besar ke... bulat ke... janji cantek....

No comments:

Post a Comment