Wednesday, December 9, 2009

:: Mak yang rindukan Menantu ::

Haaaa... see mak aku pun rindukan myMan... mlm td aku dok lipat baju ngan mak dlm bilik... mak tanyer...
Man makan tak lagi????... dia makan apa???...
Mak rindu la kat dia... kalau dia ada... riuh rendah sikit rumah nie...
See...seee..seee... dulu mak aku tak berapa berkenan aku couple ngan myMan... sekarang sapa yg rindu...hehehehehe...
Kesimpulannyer... kalau kita buat perangai baik.. lama222 org akan sayang...
Masa hantar myMan pegi Langkawi... mak pun pegi skali... nak hantar menantu dia... pastu sebelum balik.. dia siap masak nasi + lauk-pauk utk bagi myMan... takut nnt dia tak makan sbb tak tahu nk cr kedai makan kat mn... aku nie tak de la nak tak care smp mcm tu... kalau dia lapar pandai22 dia la nk cr mkn kat mn....
Tapi Mak aku lebih caring kat menantu dia...
Masa myMan pegi lapur diri kat IPOH... time tu aku keje... Mak la yg temankan menantu dia.. sebab takut menantu dia sesat jalan...hehehehehe...
ABANG MAK RINDU KAT ABANG... ABANG JANGAN LUPA CALL MAK.....

Note : Aku tahu sejak berjauhan nie....myMan selalu baca blog aku...

No comments:

Post a Comment