Tuesday, December 8, 2009

:: Mata Kamu Cantek ::

""Dari kerana mata… Yang mempunyai kuasa… Oh… Aku tergoda. Aku tergoda terkecewa. Dari kerana mata…""


Haaaa... tip untuk mata cantik... pakai la eye liner....
Lukis bentuk mata kamu ngan eye liner... suka hati la nak pakai warna apa... kasi highlight sikit mata tu... baru la nmpak cantik... tapi jgn over ok....
Mula-mula nak start lukis garisan mata or pakai celak kat mata... tangan aku terketar22..jd pakingson sekejap...hehehehe...
Bila dah biasa... hari-hari mesti pakai... kalau tak pakai... mata aku tak nampak keseksian nyer....auwwww...perasan ok...
Aku pakai eyeliner murah je... aku rembat time offer kat AVON... AVON punyer eyeliner... senang nk guna.. dan tak de nak sememeh (tak mencacatkan muka kita laaaa)... tak yah nak shaper or asah dah eyeliner tu... nie jenis roll je terus keluar.. guna smp ko tak leh nak roll keluar...
Warna mengikut kesesuaian kulit aku... Blackest Black...


Asalnyer... Nak beli satu je... sebab eyeliner aku dah kontot sgt... tiba22 AVON ada offer... beli 2 +1... apalagi... rembat je dua... dapat percuma 1... boleh smpan stok 3-4 bulan.... bukan nak rosak pun... Lain la kalau koo gigit hari-hari...heehehehe


Inilah hasil nyer.... berbaloi-baloi....

No comments:

Post a Comment