Friday, December 4, 2009

:: Pengembaraan bermula ::

Hari ini pagi222 buta myMan dah kena hantar kereta Cik Sarah poskan naik tongkang... ke Pulau Langkawi... dah hntr kereta tu aku sumbat skali toto, bantal, selimut, beg baju dan apa yg bleh muat masuk bonet... esok kami pegi tk yah beban byk sgt... letih siot...
Pastu myMan beli tekit siap222 utk kami pegi esok... nape tk pegi terus je???..
Sebabnyer, kereta yg di pos hari nie akan smp esok... so esok kami pegi Langkawi tak yah la sewa kereta... dah pokai bebbb...
Dekat sana nnt... myMan tumpang rumah Cik Sarah dulu.. pastu nak cr bilik untuk disewa... yg dekat ngan tempat keje dia... sebab sekarang Cik Sarah pegi kursus + becuti... nnt Cik Sarah dah balik utk berkerja... myMan dah tak leh pakai kereta dia... so kena cr solution tempat tinggal yg dekat ngan tempat keje... agak22 bleh jln kaki je pg keje...
Kereta myMan aku guna kat sini... smp la aku pun menyahut panggilan pulau.... tak tahu bila... aku plak jadi org pulau... nak cr keje dulu... than pastikan myMan dpt rumah dulu utk kami... br aku berpindah kesana... buat ms skrang kami berpisah dulu....
Lepas nie tiap22 minggu aku pegi Langkawi... huhuhuhuuu... pengsan..

Note: Hantar kereta... dari penang ke Kuala Kedah.... pastu balik ke penang semula naik bas... esok pegi balik Kuala kedah utk pegi Langkawi... hari Ahad aku plak blk dr Langkawi ke Penang....

No comments:

Post a Comment