Monday, October 5, 2009

::: Kenduri Kawen :::

Syoknyer... jd pengatin baru... malu222 meow..meow... alahai pengatin... siap la ko.. lepas nie.. basuh periuk belanga kat belakang tu... hehehehe... adat la tu...
Masa kenduri rumah mak lang aku.. hr sabtu lepas... makooi... penat giler... lenguh222 satu badan... biasa la time kenduri... jam222 tu la... nk beli itu ini... time tu la jg nk siapkn semua benda... huru hara... kenduri kawen aku dulu pun sm je... aku la pengantin... aku jg la yg kena keluar beli brg222 apa yg tk cukup... nk harapkan cik sarah(adik perempuan aku) tuuu... ms tu dia tk pandai bw kereta lg.. ssh tul...
Ok.. la layan je gmbr dibelakang tabir... sepanjang kenduri kawen sepupu aku... selalu... org tnjuk.. gmbr cantek222 je... pengantin posing... tp aku... tunjuk gambar aku ngan cik sarah posing... gmbr pengatin b/ground bhgn masak... kat dapur...
mn nk sempat nk ambil gmbr pengantin ms bersanding bagai.... dah aku terkejar sana sini... semua nyer... utk pasti kan berjalan lancar... aku nie bahagian... makan beradab pengantin... hampehhnyer... satu gambar pun tk de... decorasi mkn beradap yg aku bt... so tk leh nk tanyang... siot tullll la... cik sarah la punye pasal... asala ko tk ambil gmbr... mkn beradap tu...

Inilah... gambar aku ms time penat giler... but still maintain cun... auuuuww...

haaa.... nie la gambar kami sekeluarga... k.ana. mak. aku. cik sarah & muka poyo tu... adik lelaki aku... Yusri.....

Aku ngan Mak aku... ada iras tak???


Cik sarah & mak... ada jg iras222...

Hiasan bilik pengantin... hasil ideal dan kreativiti... aku ngan cik sarah....

bleh buka butik pengantin la lepas nie... ramai dok puji... kembang siot.


Aku suka la gmbar nie... terpancar keayuan ku... hehehehe

Budak nie pun sibuk nk cover cun...

gambar mcm nie wajib ada... closed-up...


gambar aku ngan pengatin... b/ground dapur ngan mesin kelapa..

Cik sarah ngan pengatin.... sweet je pengatin perempuan... org kelate mari...

No comments:

Post a Comment