Monday, October 19, 2009

:: Kronologi Percintaan Dalam Hidup Aku - Part 2 ::

Jeng..Jeng.Jeng... ambo la nie.. kat Kelate... so kena kecek kelate la dehhhh... hehehehehe.. tak baik aku merosak kan bahasa...
So.. kecek skit222 boleh deh... mula22 smp 1st time dlm hidup aku kat negeri cik siti wan kembang... kejutan budaya ooo.... tk faham lngsg diaorg cakap apa?... tak de selera makan seminggu (mkn roti je..sedih tol)... than, rasa nk lari dr asrama... sbb tk syok ddk kat kelantan... nasib baik aku tk tahu kat mana stesen bas... so tk leh la aku nk melarikan diri... hehehe...
akhir nyer... 3 tahun jg aku ddk kat kelantan.... semua mkn kegemaran aku... budu, nasi kerabu, lokcheng, somtam, cekmek, nasi dangang, kuih akak... hahaha... byk lg sebenarnyer... org kata tk kenal maka tk cinta... dah kenal mesra belaka... terus jatuh cinta kat kelantan... tapi bukan ngan gewe kelatan ok...
Wlpn aku stay kt Klntn... tp aku still tk leh tukar dealek aku.. still cakap utara... org Klntn ckp kasor benar kecek lagu mu nie... tk jadi buat menantu... hehehehe... dkt Klntn happening ngan geng222 serumah, sebilik, sekatil, hahahha,,, pendek kata mmg syok la depa nie... aku rindu weeeii... bila kt nk re-union...
Aku single-mingle ddk Klntn... smp la satu tragedi berlaku dlm hidup aku... woowowow suspended tulll.....
Anim sila ingat balik... ko yg buat miss call kat mamat tu... pakai H/phone aku... hehehehe dan sebnrnye aku yg suruh anim guna je phone aku...wakhakahwaaka... dasar la prmpn nie... gatal jg yer... niat tu nk kacau222 je... mcm nie la keje bdk yg gian... hahaha... sbnrnyer... saja je nk tmbh kenalan... tak sngka plak.. bleh tersangkot... melekat, rapat terus...
Al-kisahnyer.... bt miss call kat mamat tu... pastu mamat tu call blk... tanyer : Hai siapa nama ?boleh kenalAtau pun tidak, duduk kat mana,Dengan siapa? ada handphone,Apa nombornya bolehkah kita bersama...lalalalala...
Aku rs mcm lawak plak... mula22 calling... pastu malam sms... smp pagi... sggp aku tk tido... sbb SMS ngan mamat nie...
Di perkenal kan... Mamat ini sila jgn marah kat saya.. ye... saya cuma tulis story ttg diri saya je... dah nama anda termasuk dlm sejarah hidup saya... so terima je lah yer...
Name dia P***, org Kedah, umur tahun 2002, 27 tahun... aku zaman tu br sweet 21 ok... Org nyer macho (jgn perasan ok...)... beza umur aku ngan Mr.P 6 tahun ok... 1st time kwn ngan org yg lebih usia dr aku... sugguh mencabar emosi ok...
Panjang ok Story... to be continue...

No comments:

Post a Comment