Friday, October 30, 2009

:: Hodoooohhh je rasenye aku hr nie...::


Alahai.... Cik Puan Yusmaniza nie... malas thap cipan... lngsng tk de mood nk gaya222 hr nie... mentang22 la hr nie hr Jumaat... esok tk keje... nk pg keje pun malas.. pemalas yg amat222.. aku rs aku dah pakai baju mcm nie ok apa... wlpn warna nyer... menyebab kan aku nmpk malap...kwangkwang... statement kutu diri sndr....
Jam dah dekat kul 1 t/hari time aku taip entry nie... tp still tk rs lapar lg.... mcm mn nie.... perut aku bila time kul 2-3 br nk rs lapar... karang boss aku ckp apa plak... time break sesuka hati aku je... lgpun time tu nasi kat kedai makcik kat bwh tu dah habis dirembat...
Hari nie... aku dpt lg satu berita sedih... kontrak keje aku kat sini akan ditamatkan.. hujung tahun nie... jangan salah sangka... bukan sbb boss aku tk suka aku keje sini lg... tk project yang compny aku handle kat sini dah siap... dah hand-over to our customer pun... makne nyer... aku kat sini pun dah tk de keje la... dulu ms aku mula msk... mmg byk giler keje aku... smp tk menang tangan... ye lah time tu project br nk mula... makanyer... pada awal tahun depan aku dah tk de keje... adakah aku akan jg pengangur terhormat... ohhh tidak...
Aku bukan jenis yg bleh ddk rmh or jadi suri rumah sepenuh masa... bukan apa... aku nie jenis kalau ddk rumah je... aku jd pemalas sgt222 smp... lngsung tk mau buat keje rumah... tak mau masak, kemas rumah.... mata aku asyik layan tido je... pastu kalau aku dah manjakan mata aku... hari222 nk bangun kul 10 pagi... than lepas makan t/hari nk tido blk...
Aku rs kalau mcm tu la gaya nyer... bagi aku 3 bulan je utk probation period... sure nyer tahap kemalasan aku meningkat 100% & kolestrol dlm badan aku pun... 3 kali ganda...

Aku tengah risau nie... kat mana nk cari keje nie...

Aku dengar cerita.. office sebelah under construction untuk buat tempat penginapan burung untuk projek sarang burung layang-layang... lumayan tuuuu hasil nyer... tapi nnt burung tu mesti sesat dok mai buat sarang kat office aku skali... almaklum lah.. sebelah je ..


Note : Ya ampun... Buk bisa tak aku keje sama kamu... jadi bibek kat rumah bungalow kamu... aku bisa sik buat keje rumah.. masak.. basuh baju... tapi Buk gaji nyer... kasi lumayan gitu... (Sleng indon)...Kwang.kwang.kwang

No comments:

Post a Comment