Sunday, November 1, 2009

:: Happy Birthday Abang... Happy Birthday Sayang..::

Happy Birthday to us.... hehehehe sila la ramai222 ucapkan Happy Birthday untuk kami berdua... Yus & Man.... together-gether gituee.... hehehehe...
Sabar..sabar... aku tahu mesti org baca blog aku nie pelik.. why la ngan minah sorang nie... meraban sorang222... ngehngehngeh...
Sebenarnyer... memang date of birth aku ngan husband aku sama, ok.... iaitu 01 November ..... ha mesti surprise kan..(perasan la aku nie )... mmg dr mula couple dulu aku dah tau... husband aku nie mesti buat taktik ngan ngorat aku... pastu cakap...
M : eehhh.. birthday kita sama la...
Y : Blah la.. tak yah la nk buat lawak antarabangsa... (tak de nyer aku nk percaya auta dia tu)
M : Ye betul, saya tk tipu awak... buat apa plak sy nk tipu...
Y : Confius je aku nie... betul ke mamat nie...


Then, bila jumpa dia aku check la IC dia... ye la.. betul tarikh lahir kami saya... cuma tahun je berbeza.... haaa... tk caya???... nanti aku aku try snap gmbr IC dia...

Note : Esok kami buat jamuan or makan222 or birthday party kat rmh mak aku... so jemput ye kawan-kawan...

1 comment:

  1. happy belated both of u :)
    saya laks, besday selang sehari ngn my hubby.....anak2 laks 3 hari jer beza..so, sambut skali harung ler :))

    ReplyDelete