Thursday, November 5, 2009

:: Emosi tak stabil ::


Sila jauh kan diri anda dr saya pada jarak 100 meter.... wawaaaawaaa.... aku tengah moroyan nie... jiwa kacau betul la... aku tk tau nk descript mcm mana perasaan aku nie... so aku pun tulis blog... buat entry bodoh dlm hidup aku... bukan apa menurut pakar motivasi... kalau kita tension... kita bleh melepaskan tekanan tu melalui tulisan... terapi nie bagus utk aku...Cerita selanjutnyer... aku baca sendiri je... tak mau tension kan org lain plak yg baca crt aku nnt...
Dan aku juga dah kongsi problem serta membebankan kepala sahabat baik aku... Thanks Kak Shima...
So korang kalau tension... tulis apa saja222 yg terbuku di hati.. pastu bleh simpan or buangkan je.. atau pun bleh kongsi ngan kawan222 yg betul222 bleh percaya je... ingat yg bleh dipercayai sahaja...
Haaaaaaa... skarang smile.... lalallalalalalalala... yahooooooo... yaaabeeedaaabeeduuuu...


No comments:

Post a Comment