Thursday, November 19, 2009

:: Haaa Mengupat yerr...::

Nie aku nmpk sndr... jiran rumah depan dan sebelah rumah aku... dok megumpat pagi222 buta kat depan rumah aku....
Pastu nmpk je aku keluar rumah... dua-dua org kelam kabut masuk rumah diorg sndr.... nie mesti mengumpat pasal aku....
Amboi.. Amboi cik zu dan cik tutttt...(tk tahu name)... bleh plak mcm tu... name jiran aku pun aku tk tahu... wlpn dah 1 tahun lebih aku ddk kat rumah tu...
Biasa la aku nie tk berjiran...hehehehe...
Mcm mn aku nak berjiran... keluar keje kul 8 pagi... balik rumah aku mlm... 8 - 11 mlm br smp...
Hr Sabtu dan Ahad lepak rumah mak aku... aku mmg tk berjirang sgt ngan org...
Sebelah kanan rumah sewa kosong... depan kanan... cik tutttt... depan kiri kosong... sebelah kiri rmh cik zu... tinggkat atas & bawah & satu blok tu aku tk tau... sikit222 je yg aku kenal...
Balik cerita mengupat tu... aku rs mmg sah la depa dok mengumpat pasal aku... kalau tak nape muka masing222 gelabah semacam je nmpk aku... pastu terus kalut msk rmh masing222...
Alahai cek kak berdua..... aku tk kisah pun korang nk mengumpat pasal aku... aku halalkan je... apa yg korang story mory ttg aku tu... bleh plak mcm tu...
Hati aku nie jenis lambat sakit... so aku buat tk kisah je... bagi aku org yg mcm tu mmg dah tk de keje... hidup diaorg pastu membosankan... sebab tu diaorg kena cr sumber hiburan mcm tu... Mengumpat....

Note : Jiran-jiran kat rumah mak aku juga the best.... sehati sejiwa... sekampung.... heheehe

No comments:

Post a Comment