Monday, November 2, 2009

:: Birthday Party ::

Birthday Girl's & Birthday Boy's.......

Hahahahahaha... layan la gambo kami ms celebrate birthday kat rmh mak aku... ahad lepas.... dah tua222 br nk rs bt birtday party... dulu kecik222 tk de rs pun mcm nie... bukan apa... mak aku ckp dulu22 hidup ssh... mak pun tk de la nk bt birthday party utk kita org.... tk kisah la mak... janji skarng merasa jg... celebrate... rs lebih bermakna dan special ok...

Semua makanan disediakan oleh mak aku sndr... sedap ooo.... ada laksa penang lagi...

Ucapan happy birthday to abang... semoga panjang umur... murah rezeki (senang idop aku..hehehehe)... dan semoga kasih sayang kita kekal hingga akhir hayat...

Ucapan happy birthday dari abang... semoga panjang umur... sihat selalu... ceria selalu... sayang selalu... luv you...


Kek birthday yg simple... tapi mmg sedap...

Wajib potong kek... sebenar ada jg acara tiup222 lilin... tapi... tk smpat snap gambar... almaklum la.. jurugambar tk profesional...

Aku wajib posing... syok sendiri... hehehehehe

Kak aku... tumpang potong kek birthday... coz dia punyer birthday 4.11 nanti...

Haaa... nie org kuat yang menjayakan majlis aku... kwang..kwangg... Mak aku biasa la tukang masak22... aku tukang penyibuk... adik aku tukang ambil gambar (wlpn tk pro lngsng).. kakak aku tukang comen...

No comments:

Post a Comment