Thursday, November 19, 2009

:: Impian + usaha + doa & harapan :: Part 2

Haaa.. mesti korang cakap nape tak buat check-up je dari awal... apa probelm kitaorg.... jumpa je pakar....
Bukan aku tk jumpa doc.. dah 2-3 buah klinik aku pergi doc. hanyer bagi consultation je... let try as normal first... itu je kata doc... aku nie bukan la jahil sgt bab222 tu... tapi bagus juga doc. punyer advice... br la myMan nie jd terpelajar sikit... hehehehe
So, kalau setakat baca + org lain punyer experience tk sama... kalau doc advice lebih power gitu... hehehehe

Akhir nyer... yesterday aku dah start treatment ngan klinik pakar puan kat area kwsn permatang pauh... nice doc. tu... perempuan senang aku nk cerita + tk de le malu meow meow...
1st time kena buat scanning utk check ovum... alhamdullillah... ovum aku normal and stabil... tak de sebarang ketumbuhan or anything abnormal happen.. so doc. bagi 2nd date utk datang check darah... bukan dara erkkk

Gambar dr google... ooo mcm nie rupa nyer ovum.. tp still confius je doc. tu cakap kat sini la ovum kamu... mcm kosong je.. tk nmpk apa222... kalau nmpak baby kan best....

Untuk myMan dia kena check sperm...hehehe malu nk sebut... so kitaorg kena refer ngan any BP Lab, Pathlab or gribble lab yg paling dekat ngan rumah kitaorg org tuk buat sperm test for myMan...
So, kami kena lalui semua treatment nie... and maybe ada macam222 lagi yang akan datang....
tapi insyallah semoga Allah permudahkan urusan kami...



Note : myMan still ego lagi ok... kadang222 dia mula start rs mcm nk tak nak je... mcm mn nk pujuk niee.... aku faham kok kalau kamu malu... tapi aku still love kamu smp kapan pun...!!!!!!

No comments:

Post a Comment