Wednesday, November 4, 2009

:: Perkahwinan Bersejarah - part 2::

Akhirnyer.... hari persandingan pun tibe.. 20.04.2008, bertempat di dewan serbaguna, Tapak Ekspo Sebrang Jaya.... kenduri side aku... semua pakai catering je dan buat kat dewan... so tk de la nk mengusahkan mak aku nk mengemas lepas kndr nnt.. dr awal mmg dah planing tk nk bagi mak aku susah sbb mak aku sorang je... kalau dia nk handle semua teruk jg... so tempah catering... dulu zaman kakak aku... arwah abah aku kuat lg... so mak aku tk pe la buat kenduri gotong-royong(best ooo).... Wlpn budget nye lebih tinggi dr kenduri cara gotong-royong... tp aku tk kisah asalkan sebelum dan selepas kenduri tidak menyusahkan mak aku....
Hari akad nikah aku... sedara-mara myMan dtng beberapa biji kereta je... esok nyer... rombongan dari org kampung myMan naik bas datang Penang... makaaaiii tk menang tangan...
Tp syukur alhamdulillah... semua nye selamat... kenduri pun selamat dan sempurna... rombongan yg datang pun selamat pulang.... smbil bercuti-cuti Malaysia dia Penang (seronok betul)....
Tema kenduri belah pihak aku... biru.... tak kira la biru muda ke biru tua... alaskan biru... wlpn warna favurate aku hijau... tapi apa kan daya... dulu kakak aku kawin.. mak aku buat semua hijau... satu rumah pun hijau... jd aku pun tukar la kaler sikit...

Pengantin bersanding.... mcm222 posing ada... yg penting smile....


Ini cincin kawin... abaikan cincin myMan sbb mmg dia tk de cincin kawen... no budget... cincin lelaki lebih mahal dr kemampuan aku...hehehehe....


Aku suka baju kawin aku...makeup pun nice je... pelamin pun simple dan cantik (ramai yg puji... kembang siot..).. bunga yg aku pegang tu bukan bunga idop... palsu je... smp skrang ada lg aku simpan... aku nk simpan smp anak cucu...hehehehe

yang penting smile... semua gambar aku... mesti smile smp nmpk gigi.. hehehehe


Nie... mak aku baju dark blue...dan kakak aku... lace cream with dark blue... sponsor by pengantin perempuan (glemer gitu...)

time petang dah tk de org... letih mak aku jd tuan rumah...


Cik sarah (baju sponsor), aku dan adik lelaki aku....

Anak sedara aku.... Hisham, Haqiz dan Nurain (baju sponsor)

My best friend... kak shima thanks for coming...

nie... Ibu mertua... pengantin.... bapa mertua....terima kasih kerana mengikut tema warna aku....
Ucapan jutaan terima kasih dari pengantin kepada semua yg terlibat... bersusah payah dan mengerah tenaga untuk menjayakan majlis kami....

No comments:

Post a Comment