Tuesday, November 24, 2009

:: Rajinyer aku masak...::

Korang tau aku mmg pemalas ok... seminggu sekali aku masak pun ssh... aku akui mmg perangai buruk aku ialah malas masak... tak pandai masak... ditambah plak ngan suami yg tak kuat makan... dan cerewet.. dan banyak sgt jenis makan yang dia tak makan... cuma puji masakan mak dia je yg paling sedap... hampehhh betul...
Itu la myMan punye perangai... kdng222 aku tension.. smp dah tahap malas nk peduli la dia nak puji ke tidak... tak suka masakan aku ke.. tak makan sayur ke... aku pedulikan aje.. bila mood aku nak masak aku masak je apa yg aku pandai...
Aku tahu apa masakan yg myMan suka makan...ayam masak merah... so aku belajar dari mak dia mcm mn stlye mak dia buat ayam masak merah... kalau aku buat iktu stlye mak aku.. dia tk berapa suka... dia kata tk sedap... hempehhh tau dia nie...
Hari Ahad lepas... aku masak ayam masak merah resepi ibu mertua... haaaa... ambil kau... myMan makan banyak.. pastu malam pun dia bantai lauk yg sama je... dia tak de la puji meleretttt aku masak tu sedap... tapi tengok dia makan pun aku dah puas hati...


Stlye mcm nie yang myMan suka sgt...

Sup nie plak mengikut selera aku... aku memang suka semua jenis sup.. ayam, daging, sayur...

Nie je la 3 jenis lauk untuk santapan kami berdua dihujung minggu....

No comments:

Post a Comment