Tuesday, November 3, 2009

:: Dilanggar Garuda ::


Macam di langgar Garuda... tk de satu umat manusia pun kat office ku nie... boring giler... ddk kat office sorang222 + takut pun ada... seram siot... korang mungkin tk pernah rs pengalaman keje mcm aku nie kan... mcm nie la rs keje kat project office... lain la kalu pangkat engineer... tk de la boring ddk kat office nie 8 jam... mesti la sibuk kat site je...
Tapi aku la penunggu setia office nie... wlpn tk sorang pun nk temankan aku...wawaawaaaa.... nasib la internert dpt jg memberi hiburan... kalu tk mati kebosanan la aku nie...


Tengok kosong je kan... yang ada cuma file, kursi, meja je teman aku... waawawaaaa...



Tengok senarai staff yg ada... yag bertanda KL tu... semua dah balik KL... dulu ramai oooo...


Aku juga takut pada manusia yg durjana... sebab tu aku menyuncikan diri aku disebalik pagar besi ini... kwangkwang... YaAllah selamatkan lah hamba mu ini... amin....

Tempat khas untuk aku... dan PC khas untuk aku menghilangkan kebosanan....

No comments:

Post a Comment