Friday, November 20, 2009

:: Merajuk yg Di Pujuk..::

Yahooo...
Syok ark... nk merajuk lg pasni...
Pg td aku merajuk ngan myMan... sbb dah la dia bagun lewat.... pastu bangun belek h/phone dulu...bukan nk pg mandi... dah la lambat... nnt jem plak nk pegi keje... aku juga yg masuk office lmbt...
Dia ngan muka slamba... belek h/phone sbb yesterday jatuh dlm parit.. semlm dia jemur kat kipas angin... hr ni dia try test la bleh guna ke tak... smp dekat 1/2jam... tu yg aku angin satu badan...
Aku dah siap lama dah.. tunggu dia berjam22... aku tgg kat kereta je... on the way dlm kereta... muka aku masam je... tk ckp sepatah haram pun ngan dia...
Aku mmg kalau marah @ merajuk... jd pendiam tetiba... dia plak buat tak layan je aku.. asyik tgk h/phone je...
Pastu aku tk nak breakfast... diluar kebiasaan aku...hehehe... dia nk belikan aku nasi lemak pun aku buat tk tau je... terus bawa kereta pegi keje...
Tak sempat dia nk ckp apa pun ngan aku... aku berdesup je bw kereta tu pg keje...
Pastu, padan muka aku berlapar kat office.. makan biskut je la kejap lg...
Tiba ada org ketuk pintu office... ingat kan dispatch je td... rupanyer myMan...
OMG, dia dtg hantar breakfast utk aku... tercair mood merajuk aku...heheheh...

Nasi lemak yg mengikut selera tekak aku... pandai dia nk pujuk...


Apalagi santap dulu... balik rumah nnt nk smbung merajuk manja ngan myMan... hehehehe

No comments:

Post a Comment