Monday, October 19, 2009

:: Kronologi Percintaan Dalam Hidup Aku - Part 4 ::

Tak de nyer.. berakhir di situ aku ngan Mr. P.. yg putus bersmbg kembali... hehehehe...
tp kali ni lebih trajis... amat memilukan...

Sebak rasa,,, bila mengenangkan... yang tertinggal amat memilukan...


Mr. P nie buat aku psyhco tau... mak dia call pujuk aku supaya aku still ngan Mr.P... rs berslah plak aku... smp mak dia call cakap dia nk tggl kan M'sia dan tk mau blk lg kat M'sia.. semua nyer sbb aku... dah dia tu satu-satunyer anak lelaki kesayangan mak dia... Mak mana yg tk sedih anak dia nk lari sbb sorang prmpn sewel mcm aku... hehehe... suka222 buat hidup org merana.. kecewa sbb aku...
Aku berjaya pujuk dia... dan we continue blk... Mr. P nmpk je macho, hebat, kuat,,, tp dlman lemah... baru putus cinte dah sawan gila... hahahaha... gelak sama dia...
Langit tk selalu nyer cerah...
Kali nie aku plak kecewa.. di kecewa kan.. dah aku sggh22 nk jaga hati dia.. berusaha ubah perangai gila-gila aku... dan ms tu jg aku mula belajar erti rasa sayang yg dalam pada seorng lelaki.. tk nk kehilangan dia lg... Pasa ms yg sama jg... dia tinggal kan aku... dengan alasan... dia tk pernah suka, sayang atau cinta kat aku... selama nie...cuba bayangkan apa perasaan aku time tu...


P/s : Kalau aku tahu dr awal,,, ingat aku nie suka nk buang ms dok layan perangai org yg psycho mcm nie... bleh jalan la... marah tul aku kat dia... huhhh.

No comments:

Post a Comment