Monday, October 19, 2009

:: Pening.. Pening.. Nak Muntah ::

Alamak... meloya la tekak aku nie... pepagi buta on the way nk dtg keje... dah tgk org x-cident depan mata plak tu... myMan plak, berhenti kan kereta kt tepi... siap pg tolong org tu... call ambulance punyer la ssh... trnfer sana sini... bila time emergency... mmg mcm tu kot... nk call ambulance ssh yek... tension rs...
Aku tk turun pun dr kereta... aku ddk diam22 je kat dlm krt... dlm hati dah mati ke org tu... apek tua.. sian sgt... tgk222 dia bangun.. still with halmet.. bagus tul apek tu... muka dia berdarah22... alamak.. aku rs nk muntah... terus pening..
wlpn22 ddk dlm kereta... tp aku bleh nmpk ngan clear je x-cident tu.. sian tul la... ada lg... penunggang motor kena.. sbb nmpk 2 biji motor.. tp brother tu.. tk de darah.. maybe patah or terseliuh je... sbb dia mcm dah tak leh gerak.. asyik pegang tangan dia je... sedih nyer.. dlm hati aku... pagi22 br nak keluar cari rezeki utk anak bini... mn nk tahu malang tk berbau... 2 biji lg kereta.. remuk bhgian depan... BMW plak tu... pecah tayar & remuk depan tu.. kereta yg follow blnkng BMW tu.. lnggar blnkang plak.. 2 biji motor tu... terseret ke tepi jln.. mesti kuat... tp ms time22 jd tu... km tk smp kat tmpt tu lg...
biasa byk kereta pagi22 nie... bila dah nmpk ambulance dtg... kita org pun gerak.. takut lmbt plak aku smp tmp keje...
Aku dah ada exprn 3 kali tgk org x-cindent depan mata.. 2 kali tgk org mati.. nmpk real.. seram sejuk aku... time nk pg keje jg.. mayat tu still tk di tutup.. lg skali ms time blk kmpng... jam kul 12 tgh mlm ms tu... e-cident mati jg... jln tu sunyi.. tk byk kndrn.. motor lnggar ngan kereta je... mnpak mcm tk teruk.. tp skali aku jenguk nk tgk x-cident tu.. aku nmpk mayat tu kat tgh22 jln terbaring, mat motor ngan geng222... aku tgk kwn22 dia nangis ttp mayat kwn depa ngan kain pelekat... ms tu darah aku dah smp kepala.. sedih sgt tgk... plus rs pening dan seram... myMan suruh sapu minyak angin kat kepala.. terus dlm pening222 tu aku tido or pengsan... myMan ckp nsib aku tido.. kalau tk.. aku asyik sebut x-cident tu je.. pastu dah pening222.. sememang nyer aku tk layak jd doktor, nurse or keje kat kwsn hospital... ngehngehhngeh...
Aku lngsng tk snap gmbr.. sbb kepala aku dah bigor222 pening lalat.. dah le perut kosong.. rs nk muntah plak.. skrang aku nk tido jap kat office... nasib boss tk masuk hari nie.. mata aku dah kuyu nie... bye...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment