Friday, October 2, 2009

:: Raya..Raya..Raya..::

Alahai... lembabnyer aku...
Org lain semua dah update entry raya.. aku br terhegeh22... tak tahu le nape.. malas nk story ttg raya nie.. sm je mcm org lain... raya aku.. biasa222 je...
Tahun nie.... 1st time bakar lomang... mmg loteh...
Layan je la gambar... malas le nk story bebyk... dh basi pun crt aku nie... hehehehe...
Pasangan Sehati sejiwa... hehehehe

Aksi terlampau si isteri... smp jenuh si suami... nk tayang muka... hehehehe

Apa keheee nye.. demo nie.. sengeh smp ke telingee... layan....

Ini lg sorang.. mengikut tema... bagus tul la.... mana tak nyer... semua baju di atas... aku yg buatkan... hehehehe..

Tahun depan leh la tempah ngan aku... ye... tp harga standard Rizalman... hehehehe


EEeeeehhh.. laki sapa la nie... patut le sodap... peluh pun msk skali... lemak berkrim... nyummm... hehehehhe...

No comments:

Post a Comment